مخلص صحبت، شما برای یوزرها محتوا ساخت می‌کنید، خیر گوگل! استراتژی محتوا هم می‌گوید: سئو سایت برای اینکه فروغ و روشنایی چشمی گوگل باشید، دقت مخاطبان را به صورت ویژه ای جلب فرمائید.

 

تحت عنوان پیشگفتار، توضیحات پاره ای زمان بر شد؛ اما مرور همگی این مطالب مورد نیاز بود. حال پیش مسئله ای برای ادامه مقاله در ذهن داریم. افزون بر آن، این مورد ها اصول اساس در مبحث محتوا می باشند که ممکن میباشد برای بخش اعظمی از اشخاص همچنان گنگ باشد. هنوز هم در‌این فن با اشخاصی رو به رو می شویم که فکر‌میکنند تکرار بیش تر از حد کلمه و واژه کلیدی، پیوند های اسپم، اسکن کردن و خیلی مورد ها دیگر به منزله زیرکی و دو تا یک کدام از کردن پلکان های طرقی در حاصل گوگل میباشد. حال تمامی ما می‌دانیم که دقیقا از چه چیزی سخن میکنیم!

 

تدوین استراتژی محتوا حقیقتا ومی دارااست؟

 

مسلما مایحتاج میباشد.

 

فرض فرمائید که مسیر ساخت و ساز یک محتوای باکیفیت مثل یک درخت میباشد؛ مسلما ریشه های این درخت، استراتژی محتوا خواهد بود و محتوای آخرین شما در شاخه ها قراردارد. در واقع این استراتژی محتوا میباشد که محتوا های منفرد را به یک محتوای دارای انسجام تبدیل می نماید و به سراسر محتوا ها یک مفهوم مشخص و معلوم می‌دهد. صراحت دارد که مدام قرار وجود ندارد کل موضوعاتی که برای یک محتوا تعیین می گردند همگون باشند، البته این وظیفه شماست که یک منظره کلی برای محتوای خویش گزینش نمائید و بقیه موضوعات و مطالب را به طوری تهیه نمائید که به به عبارتی مقصود مهم منتهی شوند.

 

فارغ از پباده سازی یک استراتژی، بازاریابی محتوای شما هیچ نرم‌افزار و غرض مشخصی ندارد و اصطلاحا باری به هر جهت تکان می نماید.

 

از سوی دیگر شما با هیچ ترازو و ملاکی نمی توانید ترازو کیفیت محتوای خویش را اندازه بگیرید؛ البته استراتژی محتوا به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که شاهد مسیر جنبش محتوا باشید و در طول های مشخصی کیفیت محتوا های خویش را تحلیل نمایید. برای این چک می بایست تاثیری که‌این استراتژی بر کسب و فعالیت شما نهاده میباشد را مقیاس قرار دهید. هنگامی این فعالیت را انجام دهید، می‌فهمید که این‌شیوه در عمل شما ماندنی خواهد بود و یا این که می بایست با آن خداحافظی فرمایید و ما یحتاج میباشد تغییرات دیگری در آن تولید فرمائید. خلاصه که بایستی درین روند همگی چیزهایی که تارنما شما برای پیروزی نیاز دارااست در حیث داشته باشید.

 

اکنون برای پرداختن به مسئله مهم نوشته‌ی علمی فراهم هستیم. استراتژی محتوا در تعدادی مرحله شکل می‌گیرد که در‌پی هر مرحله را کاملا با هم آنالیز میکنیم.

 

 

 

روند تدوین یک استراتژی محتوای ماهر

اما استفاده کننده مدام در پی محتوا» وجود ندارد.

 

شاید در پی یاری باشد یا این که چیزی الهام‌قسمت نیاز داشته‌باشد یا این که حتی سرگرمی بخواهد.

 

این که وبسایت متبوع شما یک کسب و فعالیت گسترده یا این که هر نوع وبسایت دیگری باشد، فرقی نمی نماید. برای تایپ کردن استراتژی محتوا در هر قوانینی، قطعا می بایست این فرایند را طی نمائید.

 

 

 

قدم اولیه: دقیقا از تدوین این استراتژی محتوا چه انتظاراتی دارید؟

در او‌لین مبادرت و قبل از هر کاری برای خودتان انتخاب نمائید که هدفتان از تایپ کردن استراتژی محتوا برای این تارنما چه می‌باشد. در حالتی‌که جواب روشنی برای این پرسش داشته باشید، در مراحلی بعدی مسیرتان را گم نخواهید کرد. زمانی مقصود شما شفاف و پر‌نور رو به روی شما قرار داشته باشد، دیگر دریای اطلاعاتی که در آن حضور دارید، منجر سردرگمی و انحراف شما نخواهد شد. از طرفی هنگامی می‌دانید در ادامه چه چیزی می‌گردید، بازه زمانی خویش را صرف محاسبه شیوه های نامربوط نخواهید کرد و در خیلی از شرایط ها مستقیما به تعیین آیتم مطلوب خیس موعظه میشوید.

 

به صورت کلی این غرض میباشد که در ظلمات هم مسیر شمارا پر‌نور می نماید.

 

در اینجا یک‌سری مثال از این هدف ها را نمونه می‌زنیم که ممکن میباشد غرض وبسایت شما که در اصل مطابق نیاز مشتری میباشد، فی مابین آن‌ها قرار داشته باشد.

 

لیستی از انتظارات ما از یک استراتزی محتوای مفید

ارتقا نرخ تبدیل

یادگرفتن چگونگی به کار گیری از سرویس ها یا این که تولیدات

بالا بردن ترافیک

ارتقا شرکت کردن یوزرها در وب سایت

برندینگ برای کسب و فعالیت

تولید درآمد زایی از وب سایت و بالابردن واحد سنجش فروش

اما اینگونه وجود ندارد که به طبع مدام یکی این مورد ها مقصود پروژه شما باشد. ممکن میباشد در یک بازه زمانی دو یا این که سه مقصود را در منظره خویش قرار دهید. البته لطفا بیشتراز این جلو رفتن نکنید. در صورتیکه انتظارات بیشتری از این فرآیند داشته باشید، در بین هدف ها خویش گم میشوید و انگار خیر انگار که به هیچ وجه هدفی دارید! در این‌حالت نمی توانید آن طور که مایحتاج میباشد بر هر مقصود تمرکز نمایید.

 

راهنمای جلوگیری از کاهش رتبه لینک

چگونه محتوای سایت می تواند از لحاظ سئو باعث تاثیرگذاری بر سایت شود؟

سئو کردن یک سایت چقدر طول می کشد؟

  ,محتوا ,یک ,استراتژی ,میباشد ,ها ,استراتژی محتوا ,این که ,یا این ,    ,مورد ها ,کردن استراتژی محتوا ,تدوین استراتژی محتوا

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

درمان زگیل تناسلی ساخت دستگاه میکسر خمیر فایل دانش - مرجع دانلود دانشجویی کشور اخبار حسابداری حسابدار اپ صدرا برخورداری دانستنیها کاف در رگ تاک دانلود ترجمه کتاب مسیرهای پالپ ثقلین