محتوای ما چه قدر میتونه زنده بمونه ؟
این همون بخش استراتژیک اندیشه کردن به ایده سازیه . یعنی می بایست سئو سایت ببینیم این ایده یا این که محتوایی که ساخت‌و‌ساز می‌کنیم حقیقتا تنها برای یک‌سری ساعت یا این که تعدادی روز یا این که خیر امکانش است ( نمیگیم قطعا ) که بازه زمانی طولانی تری تو ذهن استفاده کننده بمونه. آیا فرد یا این که مارک دیگه ای اکنون می باشد که بتونه در امر این زمینه یا این که ایده بهتر از ما ساخت و ساز محتوا کنه ؟ مطمئن باشید که یکی‌از شایسته ترین برهان های انگیزشی برای ساخت و ساز محتوای عالی اتفاقا حضور حریف های زیاد تو اون حوزه و موضوعی است که می خوایم در موردش محتوا ساخت‌و‌ساز کنیم . هر چی احساس کنیم که تو موضوعی بی حریف خیس هستیم و تنها خودمون هستیم و خودمون حتما محتواهای بی کفیت تری ایجاد می‌کنیم . دقیقا مثل یه رستوران فی مابین جاده ای بی حریف که میدونه هر چه قدر هم غذای زباله به عموم بده بازم حتما یه خصوصی مشتری داره زیرا تو این مسیر هیچ رستوران دیگه ای راز رویکرد مسافران گرسنه وجود ندارد و مجبورن بازم در غایت ذکر همین رستوارن البته اکنون برعکس تصور کنید شما مالک یه رستورانی می باشد توی نا مرتب ترین مکان شهر که در کنار شما و تو همون خیابون دست‌کم 10 تا رستوران مالامال زرق و برق دیگه هم می باشد . مسلما اینجا کل سعی خودتون رو می‌کنید که شایسته ترین و کیفیت بالا ترین و خوشمزه ترین غذاها و سرویس ها رو به مشتری هاتون ارائه بدید. پس اولیه از هر چیزی در ایده سازی برای ساخت و ساز محتوا حواس تون باشه که حریف هاتون رو بشناسید و ملاحظه کنید چه قدر موضوعی که میخواید بهش وارد بشید رقابتیه . زیرا در غیر این شکل ممکنه شما وقت و انرژی خودتون رو صرف رویش ایده های متوسطی بکنید که هیچ ارزشی ساخت نمیکنه براتون و از طرف دیگه وقت خواننده یا این که استفاده کننده تون رو هم هدر بدید برای مصرف محتوای بی قیمت و اونو از خودتون و برندتون دل زده فرمائید.
مطمئن باشید برای استفاده کننده، ما و مارک ما هیچی اهمیتی نداره و صرفا چیزی که مهمه اینه که …
مطمئن باشید خیر ما خیر مارک ما و خیر ایده هامون برای استفاده کننده هیچ اهمیتی نداره و تنها صرفا چیزی که برای کاربر مهمه اینه که بعداز مصرف محتوای ما چه چیزی نصیبش میشه و ما چه پاداشی برای مخاطبی که گرانبها ترین چیز زندگیش رو یعنی وقتش رو به ما میده و صرف محتوامون میکنه در لحاظ گرفتیم. اثرگذار بودن و کاربردی بودن نظرات و اینکه پس از مصرف محتوای ما به استفاده کننده چه چیزی میرسه مطلقا یکی‌از مهم ترین قمست های ایده سازی میباشد . پس با ایجاد و تکوین و اجرای ایده هایی که هیج جوره برای استفاده کننده بها یا این که منفعت ای ساخت‌و‌ساز نمیکنه خودتون رو سرکار نذارید . مهم‌ترین فاکتور ایده ی خوب، موءثر بودن ایده برای کاربر و پاسخگو تن به نیازهاش می‌باشد
خویشان ی مطلوب خودتون رو پیدا فرمائید و مدیر خاندان بشید!
یک کدام از گرفتاری های ما تولیدکننده های محتوا خصوصا تو آغاز فعالیت اینه که اینجانب به هیچ وجه تو کدوم حوزه می بایست ساخت‌و‌ساز محتوا کنم ؟ این عقیده ی منه که اینجا اونجاییه که نباید خیلی به آمار و ارقام و مشاجره ترندهای روز و اینکه سایر چی عمل دارن می‌کنم و… خلاصه اینجور چیزهای بیرونی اهمیت بدیم و اتفاقا بایستی به باطن خودمون و علایق خودمون بازگشت کنیم و بیشتر از هر چیزی بهش قیمت بدیم . و تجربه بهم نشون داده توی ساخت و ساز محتوا اونایی بیشتر چیره بودن و ستاره شدن که دقیقا در امر چیزی ساخت‌و‌ساز محتوا کردن که بهش به شدت عشق و علاقه دارن. و ما به هر چیزی که عشق و علاقه داشته باشیم به احتمال زیاد میتونیم انسان هایی رو هم بیابیم که دقیقا مثل ما به اون زمینه یا این که حوزه عشق و علاقه دارن که اینجانب بهشون میگم هم خویشاوندان ای ها » . پس ما برای اینکه بتونیم سازنده محتوای موفقی بشیم بایستی بگردیم : 1- مورد گزینه عشق و علاقه مون رو پیداکنیم 2- هم بستگان ای های خودمون رو بیابیم 3- تو اون مسئله برای هم قوم و قبیله ای های خودمون محتوا ایجاد کنیم البته آیا مدام این نوع ساخت‌و‌ساز محتوا برنده و مالامال استفاده کننده میشه ؟ به هیچ وجه و اصلا . میدونید چه هنگامی میشه که یه آفریننده ی محتوا اقبال میاره و ستاره میشه و خیلی پرطرفدار میشه ؟ اون وقتی که تو حوزه‌ یا این که حوزه‌ ی اعجاز » ساخت محتوا میکنه .یعنی چی ؟ حوزه‌ ی اعجاز توی ایجاد محتوا جایی میباشد که عشق و علاقه ما با عشق و علاقه ی استفاده کننده غرض مون یا این که با گفت و گو و موضوعات پربیننده و داغ روز مشترک میشه و اینجا دقیقا همون جایی هستش که بایستی بیشترین وقت و انرژی تون رو صرفش نمایید و شیش دونگ حواس تون رو طرز متمرکز فرمایید. پس اولیه از هر چیزی برای ساخت‌و‌ساز محتوا بگردید این حوزه‌ اعجاز رو پیدا فرمائید . البته در شرایطی‌که هیچ کدوم از موضوعات پر بازدید آیتم عشق ی ما نبود چی ؟ در شرایطی که هرچی می‌گردید هیچ قوم و گروهی از کاربر ها رو پیدا نمیکنید که با اونها عشق ی مشترک داشته باشید البته دوست دارید که توی وب لاگ نویسی و ساخت‌و‌ساز محتوا هم چیره بشید شاید اینجا می بایست این ریسک رو بکنید که به استفاده کننده ها بگید اونا دارن غلط میکنن و بایستی مسیرشون رو عوض کنن و جوری بایستی روشون تاثیر بذارید که تفکر و ذهن شون مشابه شما بشه . اما این ابدا عمل راحتی وجود ندارد و ممکنه با کلی بد و براه شما رو برای مدام سوراخ کنن اما شاید هم غالب بشید اون ها رو هم لحاظ و هم عقیده خودتون فرمائید ! اکنون شما میدونید محتوا چیه، ایده رو هم پیدا کردید اما تا‌زمانیکه ندونید برای کی میخواید محتوا ساخت‌و‌ساز فرمایید بازم یعنی هیچی . پس برید دنبال پاسخ این پرسش که :
استفاده کننده اینجانب کیه ؟

راهنمای جلوگیری از کاهش رتبه لینک

چگونه محتوای سایت می تواند از لحاظ سئو باعث تاثیرگذاری بر سایت شود؟

سئو کردن یک سایت چقدر طول می کشد؟

رو ,محتوا ,هم ,ایده ,استفاده ,ی ,این که ,یا این ,استفاده کننده ,و علاقه ,عشق و ,برای استفاده کننده

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

داستان های من دستگاه حضور و غیاب خرید فالوور ایرانی و لایک اینستاگرام تنهای خفته dl صنعت English013 برنامه‌نویس طب نامه Cultural Studies and the Media